Your Run - bagātina pieredzi starptautiskās izstādēs
Tūrisma kompānija Your Run starptautiskās izstādēs piedalās jau vairākus gadus. Kompānija ir apzinājusies, cik svarīgi ir piedalīties izstādē un kā tas spēj ietekmēt kompānijas izaugsmi un attīstības iespējas, tāpēc rūpīgi gatavojas pirms katras no tām.
- Pirms katras izstādes rūpīgi apdomājam vai tajā piedalīties, tiek ņemti vērā ekonomiskie apsvērumi, nekādā gadījumā nepiedalāmies tikai tāpēc, ka tā dara visi, vispirms izpētām vai konkrētās izstādes mērķauditorija ir mūsu klients. Apzinām mūsu partnerus un pirms izstādes sarunājam ar viņiem tikšanos, lai pārrunātu turpmākās sadarbības iespējas nianses, stāsta Your Run izejošā tūrisma nodaļas direktore Aira Rūda-Semerikova.
Tāpat tiek domāts par potenciālajiem sadarbības partneriem, tāpēc uz katru izstādi tiek gatavoti materiāli, kas parasti ir CD formātā, lai par kompāniju uzzinātu pēc iespējas plašāka potenciālo sadarbības partneru auditorija.
Your Run piedalās izstādēs, jo kompānija ir apzinājusies, cik izstāde ir spēcīgs mārketinga instruments, jo atšķirībā no citiem, tā ir vienīgā, kas sniedz iespēju tikties klātienē, pārrunāt sadarbības iespējas, savukārt, kompānijai tā ir iespēja labāk izprast sava klienta vēlmes un tiekties uz to, lai tās tiktu izpildītas. Tāpēc Your Run uz izstādēm sūta savus labākos darbiniekus, kuriem ir pieredze pārdošanā un izcilas komunikācijas spējas. Kā pastāstīja Aira Rūda, tad kompānijas mērķis ir apmierināts klients, tāpēc tiek darīts viss šā mērķa sasniegšanai un izstāde ir ļoti labs veids, lai šo mērķi piepildītu.
Organizācijas pārstāvji nulle kā piedalījās tūrisma izstādē WTM 2007 (World Travel Market), kura norisinājās no 12. līdz 15. novembrim Londonā, un no kuras atgriezušies ar jauniem iespaidiem un idejām, kuras tiks īstenotas savu mērķa sasniegšanai.