Sociālie tīkli izstāžu mārketingā
Lai arī izstāde sniedz unikālu iespēju veidot attiecības klātienē ar savu mērķauditoriju, un šķiet, nav nepieciešams komunicēt ar tiem tīmeklī, tomēr nevajadzētu noniecināt sociālo mediju lomu, jo tie var palīdzēt veidot izstādes PR kampaņu un pēc tās turpināt komunicēt ar klientiem un sadarbības partneriem. Tāpat izstādes stenda interaktivitāte veicina apmeklētāju līdzdalību, ziņojot saviem draugiem par jūsu uzņēmuma dalību izstādē un piedāvātajām iespējām. Piedāvājam dažus padomus, kā sociālos medijus izmantot savā labā!
Tviteris. Ko čivināt? – simtos tūkstošu mērāmais tviter lietotāju skaits padara šo rīku jo īpaši pievilcīgu saziņai ar potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem. Pirms izstādes un tās laikā jūsu tvītiem ir jāvēsta par uzņēmuma gaitām izstādē, jāaicina apmeklēt jūsu stendu. Speciāli sekotājiem domāti konkursi ar balvām vienmēr rada lielu interesi un aktivitāti, tāpēc laikus jāpadomā, kā ieinteresēt sekot jūsu tvītiem, tos retvītot un gala rezultātā arī apmeklēt stendu izstādē. Lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzzinātu par izstādi un jūsu stendu, lieciet sekotājiem retvītot kādu ziņu saistībā ar dalību izstādē, tādējādi aicinot tos piedalīties jūsu konkursā ar iespēju laimēt izstādes apmeklējuma biļeti.
Izmantojiet draugiem.lv un facebook.com! – šie nav tikai privātpersonu saziņas rīki. Personiska ziņa vai interesanta informācija, kas noderīga jūsu mērķauditorijai, palielina izredzes kļūt pamanāmiem un pavēstīt par saviem jaunumiem plašākai auditorijai.
Iesaistiet darbiniekus! – iedomājieties, ja jūsu uzņēmumā strādā 20 darbinieki un katram no tiem ir vismaz 100 draugi sociālajos tīklos, tad palūdzot, katram darbiniekam savam draugam nospiest „Like” facebook vai „Man patīk” draugiem.lv pie raksta par uzņēmuma dalību izstādē, cik daudz cilvēku jau par šo notikumu uzzinās? Turklāt, iespējams, kāds no šiem draugiem arī var kļūt par jūsu uzņēmuma potenciālo klientu vai sadarbības partneri!
Izmantojiet web kameru! – Ja izstādē ir pieejams pietiekami labs internets, tad uzstādiet stendā web kameru, kuras translāciju var redzēt, piemēram, jūsu uzņēmuma mājas lapā. Translējiet stendā notiekošo semināru, tā iespējams, ieinteresēt papildus potenciālos klientus apmeklēt jūsu stendu vai sazināties ar jums, lai sadarbotos vai iegādātos jūsu piedāvāto.
Veidojiet uzņēmuma PR kampaņu! – sociālo tīklu izmantošana komunikācijā ar mērķauditoriju pirms izstādes un tās laikā, lieliski iekļaujas kopējā sabiedrisko attiecību kampaņā. Pēc izstādes sociālajos tīklos dalieties ar iespaidiem, faktiem, fotogrāfijām un video, kas iegūti izstādes laikā, tādējādi turpinot komunicēt ar potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem.
Blogojiet! – Rakstiet blogā par izstādi un dalību tajā. Dalieties ar saviem iespaidiem, veidojot interesantu un saistošu saturu savai mērķauditorijai. Turklāt kvalitatīvs bloga ieraksts palielinās jūsu mājas lapas SEO rezultātus un atrodamību meklētājprogrammās.
Sociālie tīkli būs lielisks palīgs un sabiedrotais komunikācijā ar mērķauditoriju arī pēc izstādes! Lai veiksmīgas sarunas, atklājumi un pārdomas, ar ko dalīties ar saviem sekotājiem!