Redzēt, izbaudīt un novērtēt - tiešā pārdošana, taisnākais ceļš pie klienta

Produkcijas prezentēšanas, atrādīšanas un pierādīšanas mērķis vienmēr ir jaunu klientu un partneru meklēšana, vai arī esošo padziļinātu, savstarpējās sadarbības uzlabošana. Personīgais kontakts, ko dod prezentāciju un degustāciju pasākumi ir nozīmīgs mārketinga ierocis, kas lielā mērā ietekmē Jūsu biznesu. Kontaktu nodibināšana un attiecību uzturēšana ir svarīgs faktors uzņēmuma pastāvēšanā un spējai konkurēt tirgū. Klienti un sadarbības partneri noteikti novērtēs personīgo attieksmi, kas būs liels solis uz viņu uzticību.

Likt klientam justies īpašam - tas ir viens no tiešās pārdošanas pamatnosacījumiem. Jo tieši uzrunājot konkrēti katru individuāli, jūs pievēršat uzmanību savam piedāvājumam, un tas nepazūd lielajā piedāvājumu klāstā. Tā kā tiešā pārdošana lielā mērā ir atkarīga no tiešās pārdošanas menedžera, cilvēka, kas kontaktējas ar klientiem, tad noteikti būtu jāveic šo cilvēku apmācība, jo jūs taču vēlaties, lai klientu apkalpošana būtu personiska, aktīva un radoša. Darbinieki ir primārā auditorija, tiem jāmāca būt atsaucīgiem, zinošiem un draudzīgiem. Taču ir jāņem vērā aspekts, ka ne visi var būt tiešās pārdošanas menedžeri, šim darbam ir jāizvēlas atvērti, komunikabli, laipni, pozitīvi domājoši un zinātkāri cilvēki. Vēlme izzināt sava klienta vajadzības ir panākumu atslēga. Ja būsiet zinātkāri un vēlēsieties uzzināt par savu klientu visu, novērtēsiet tā sniegumu, tad arī Jūsu biznesam būs panākumi. Tā iegūsiet apmierinātus patērētājus, kuri būs uzticīgi tieši Jūsu piedāvātajai produkcijai vai kalpojumam.

Kaut arī TV un radio reklāmas ātrākā laika periodā aptver lielāku sabiedrības daļu, taču ne vienmēr tie ir jūsu uzņēmuma potenciālie klienti, līdz ar to, efektivitāte ir zema. Savukārt ar tiešās pārdošanas palīdzību tiek apzināta uzņēmuma esošā un potenciālā mērķauditorija. Tiešais kontakts ar pircēju nodrošina uzņēmumam iespēju noskaidrot, ko varbūt vajadzētu mainīt vai gluži pretēji, kas klientu piesaista jūsu piedāvājumā. Izmantojot tiešo pārdošanu jūs varat ne tikai aprēķināt gala atdevi, bet regulāri sekojot līdzi kampaņas atdevei, veikt izmaiņas un uzlabojumus piedāvājumā, tādā veidā uzlabojot tā pievilcīgumu klientam.

Degustācijas ir ideāls veids ātrākai pircēju iepazīstināšanai ar jauniem produktiem un pamats šo produktu tirdzniecības veicināšanai. Tas ir veids, kā pircējam likt justies īpašam, konkrēti viņam piedāvājot savu produkciju vai pakalpojumu, kā arī jau esošajiem klientiem pirmajiem uzzināt par jūsu piedāvātajiem jaunumiem.

Savukārt prezentācija ir veids kā atrādīt savu produkciju, ar iespēju potenciālajam klientam ļaut pašam to izmēģināt. Viens no svarīgākajiem aspektiem pirms prezentācijas ir zināt dažas nianses: 1. kas ir jūsu auditorija? 2. Cik daudz no fonainformācijas tiem ir nepieciešama par jūsu produkciju, ko jau tie zina? 3. Kāda ir notikuma uzbūve? 4. Vai tiem ir nepieciešama vairāk teorētiskā bāze vai praktiskais pielietojums? 5.Kur notiek šī prezentācija? 6. Vai auditorijai ir pietiekami daudz laika, lai jūs uzklausītu, kas tā ir par nedēļas dienu? Piemēram, nekādā gadījumā prezentācijas un degustācijas nevajadzētu ieplānot piektdienā, kad klientiem ir beigusies darba diena un viņiem prātā tik viens- kā ātrāk nokļūt mājās. Zinot šīs nianses jūs varat plānot prezentācijas laiku, informāciju, ko sniegsiet auditorijai, kā arī veidu kā prezentēsiet jauno produkciju.

Tik pat liela loma kā degustācijas un prezentācijas saturam ir arī norises gaitai. Lai degustācijas un prezentācijas padarītu komfortablas gan apmeklētājiem, gan stendā strādājošajiem, svarīga ir pareiza stenda izvēle. Saliekamo konstrukciju centrs saviem klientiem piedāvā septiņus lieliskus stendus prezentācijām un degustācijām, kas atvieglos personāla darbu un sniegs patīkamas iespaidus klientiem, vienlaicīgi esot arī reklāmas laukums.

Ar tiešās pārdošanas starpniecību iespējams rast personīgu kontaktu ar katru klientu vai sadarbības partneri, līdz ar to liekot tiem justies īpašiem un novērtētiem, bet tas ir arī nopietns un smags darbs, kuram vajadzīga pozitīva domāšana un vēlme strādāt ar cilvēkiem, tad arī veiksme būs ar jums. Jo mēs taču visi vēlamies justies novērtēti un īpaši!