Letes, kas piesaistīs uzmanību

Prezentācijas un degustācijas lielveikalos norisinās katru dienu, pat vairākas vienlaicīgi vienā veikalā. Katrs prezentāciju organizētājs vēlas piesaistīti potenciālo pircēju uzmanību tieši savas produkcijas stendam. Pēc garas darba dienas cilvēki ir noguruši, tāpēc steidz garām degustāciju stendiem, lai iegādātos nepieciešamo, un ātrāk doties mājās.

Kā piesaistīt potenciālo klientu uzmanību, radīt vēlmi apstāties, pienākt pie stenda un iepazīties ar piedāvāto produkciju?

Lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību nepietiek ar aktīvu prezentācijas vadītāju, arī stendam ir jābūt pamanāmam un uzrunājošam, labi jāraksturo piedāvātā produkcija.
„Kiwi” apavu tīrīšanas līdzekļu ražotājs savas produkcijas prezentēšanai izvēlējās, Elfra Active degustāciju leti melnā krāsā, kura potenciālajiem pircējiem asociatīvi atgādina melnu apavu krēmu. Uz letes priekšējā paneļa tika izvēlēta apavu fotogrāfija un uzņēmuma logo. Šāds stends, novietots lielveikalā pie apavu kopšanas līdzekļu stenda, un labi prezentāciju vadītāji, palielināja produkcijas noietu un patērētāji uzzināja par uzņēmuma piedāvāto produktu lielo klāstu, jo daļa no tiem uzņēmumu bija asociējuši tikai ar klasiskas krāsas apavu krēma ražošanu, nezinot par plašo apavu kopšanas līdzekļu klāstu, ko uzņēmums piedāvā.

Citā piemērā divi gaļas pārstrādes uzņēmumi katrs savas produkcijas popularizēšanai izvēlējās divus atšķirīgus stendus, viens Elfra Active melnās līnijas stendu, otrs Elfra Active sudraba līnijas stendu ar vizuālo materiālu sarkanos toņos. Uz abiem stendiem tika izvietots uzņēmuma logo un atspoguļota produkcija pievilcīgā veidā, lai radītu vēlmi pienākt pie stenda un iepazīties ar piedāvāto. Gan melnā, elegantā krāsa, gan uzkrītoši spilgtā – sarkanā krāsa, aicina uzzināt, kas tiek piedāvāts. Melnās krāsas lete tika izvēlēta, lai atgādinātu par uzņēmuma piedāvāto produkciju un veicinātu tā noietu, kas pierādījās degustācijas laikā, runājot ar potenciālajiem patērētājiem, kuri apstiprināja, ka zina un ir iegādājušies produkciju jau iepriekš. Savukārt, sarkanās krāsas lete tikai izvēlēta, lai patērētājus iepazīstinātu ar uzņēmuma piedāvāto jaunumu. Spilgtā letes krāsa ne tikai pievērsa apmeklētāju uzmanību, bet tā arī labāk palika atmiņā un asociējās ar jauniepazīto produktu.

Elfra Active letes ir vieglas, izturīgas un ērti transportējamas tām paredzētās transportsomās. Letes paneļi ir ātri un viegli nomaināmi, līdz ar to nodrošinot letes vairāk kārtēju lietošanu un pielāgojamību dažādām reklāmas aktivitātēm. Letes ir viegli tīrāmas ar ikdienā lietojamiem tīrīšanas līdzekļiem, transportējamas vieglajā automašīnā un saliekamas 3 minūšu laikā, kas atvieglo degustāciju vadītāju darbu saspringtajā degustāciju un prezentāciju akciju laikā.

Atkarībā no uzņēmuma vēlmēm, korporatīvā tēla niansēm un prezentējamās produkcijas, piedāvājam izvēlēties divu dizaina līniju degustāciju letes – Elfra Active Black vai Elfra Active Silver line.

Silver line jeb sudraba dizaina līnijas letes ir dabiskas, cēlas un vienkāršas. Letei ir alumīnija karkass, plastikāta paneļi, karnīze ar sudrabkrāsas atbalstkātiem un dabīga koka virsma. Silver line letes ir lielisks palīgs dabīgu pārtikas produktu, tādu kā maize, piens, medus izstrādājumi u.c. degustācijas kampaņās.

Savukārt, Black line jeb melnās līnijas letes ir elegantas un izsmalcinātas. Tās pastiprinās klientu uzmanību un palielinās prezentācijas efektivitāti. Letei ir alumīnija karkass, plastikāta paneļi, karnīze ar melnas krāsas atbalstkātiem un ar laminātu pārklāta koka virsma. Lamināta pārklājums ir viegli kopjama ar ikdienā lietojamiem tīrīšanas līdzekļiem, nodrošinot letes ilglaicīgu izmantošanu. Melnās līnijas letes ir piemērotas izsmalcinātu produktu prezentēšanai, piemēram, dārgu alkoholisko dzērienu degustācijām.