Kā piedalīšanās izstādē ietekmēja kompānijas peļņu

Ja māc šaubas, vai piedalīties izstādē, lūk, divi piemēri no Lielbritānijas, kad piedalīšanās izstādē veicināja uzņēmuma attīstību.

„2Touch” ir klientu attiecību menedžmenta firma Lielbritānijā, kura iepriekš nekad nebija piedalījusies izstādēs.

Kompānija lielu budžetu ik gadus atvēlēja reklāmas kampaņām, taču nekad netika veikusi pētījumus, kā tas ietekmē uzņēmuma attīstību un izaugsmi. Tāpat uzņēmumam bija izstrādāta vērienīga sabiedrisko attiecību kampaņa.

„2 Touch” bija nepieciešami jauni klienti, tāpēc kompānija nolēma piedalīties izstādē. Tika izvēlētas izstādes, kurās piedalīties, izveidots izstādes stends, izvēlēti spilgti stenda personāži un izveidota prezentācija. Par galveno izstādes mērķi tika uzstādīta apmeklētāju apmierinātība.

Rezultātā- uzņēmuma stends izstādē bija plaši apmeklēts un tika iegūts 121 jauns kontakts. Apmeklētāji bija sajūsmā par atraktīvajiem un atsaucīgajiem stenda darbiniekiem.

Kopējais budžets, ko uzņēmums iztērēja izstādei bija £35,000. Taču balstoties uz 2 veiktajiem pētījumiem, izstādes sniegtais rezultāts atnesa uzņēmuma 40 reizes lielāku peļņu, nekā sākotnēji tika ieguldīts.

„Ripple Developments Ltd” kompānija izstādēs nebija piedalījusies 15 gadus. Taču līdzīgi, kā iepriekš apskatītajā gadījumā kompānijai bija nepieciešami jauni klienti, tāpēc tika nolemts, ka izstāde varētu būt viens no veidiem kā iegūt jaunus klientus.

Par kompānijas mērķi piedaloties dizaina un mārketinga izstādē tika izvirzīta 30 jaunu klientu piesaiste, kā arī uzņēmuma popularitātes celšana, no kā ilgtermiņā tika gaidīts, ka kompānija kļūs par līderi savā jomā.

Lai šo mērķi sasniegtu, „Ripple Developments Ltd” nolīga firmu, kas tai izveidoja stendu, ar kopējo platību izstādē 25 kv/m, firmas prezentāciju uz plazmas ekrāniem, veica stenda darbinieku apmācību.

Kompānija izstādes sagatavošanās darbiem bija iztērējusi £35,000, bet piedaloties ieguvusi 190 jaunus biznesa sadarbības partnerus, kas ir vairāk kā bija sākotnēji plānots. Izstādes nestā peļņa, kāda tika iegūta, bija 45 reizes lielāka ne kā sākotnēji tika ieguldīts.

Pēc AEO mājas lapas http://www.aeo.org.uk/page.cfm/link=84