Kā nelielu izstādi padarīt par lielu notikumu

10 SOĻI NELIELU STENDU IEKĀRTOŠANĀ

1. IZVĒLATIES LABU VIETU
Speciālisti iesaka izvēlēties stūra (divpusēja atvēruma laukumu) zāles vidus daļā. Ieteicams atrasties līdzās savas nozares pārstāvjiem 

2. "PAREIZAIS" PERSONĀLS 
Lai izstāde būtu veiksmīga nepieciešami talantīgi cilvēki Jūsu stendā. Izstādēs sevišķi veiksmīga ir aktīvu, enerģisku, labi apmācītu un zinošu personību piedalīšanās. 

3. TIKŠANĀS "PIRMS KAUJAS"
Personālam, kas darbosies stendā nepieciešams konkrēts mērķis. Tiem jābūt informētiem par kompānijas aktivitātēm. Pirms doties uz izstādi vadītājam nepieciešams sagatavot nelielu pēdējo apspriedi. 

4.DARBS AR IZDALES MATERIĀLIEM STENDĀ 
Personālam informācijas nodošana jāveic ātri un kvalitatīvi. Viens no lieliskiem instrumentiem, kā palielināt izstādes efektivitāti ir iegūt informāciju no apmeklētāja, veidot datu bāzi un lielāko reklāmas materiālu daļu nodot vēlāk pēc izstādes. Jūs iegūsiet ciešāku kontaktu un ietaupīsiet dārgo izstādes laiku. 

5. NOĶER VISUS 
Pirms dalības izstādē mēģiniet veikt apmeklētāju plūsmu modelēšanu un noteikt cik daudz darbinieku ir nepieciešams. Tomēr sagatavojieties tam, ka dažbrīd apmeklētāju plūsma būs lielāka un visus nebūs iespējams apkalpot. Veicat personāla apmācību un sastādāt rīcības plānu šādiem gadījumiem. Apmeklētāji Jūs nedaudz pagaidīs, ja Jūs to atbilstoši ieinteresēsiet. 

6. IZMANTOJIET STENDA REKLĀMAS LAUKUMU. 
Stendā ir daudz reklāmas laukuma, ko obligāti nepieciešams izmantot. Vizuālā informācija daudz labāk paliek apmeklētāju atmiņā. Pārliecinieties, ka vizuālais stenda dizains satur visu vajadzīgo informāciju par jūsu uzņēmumu.
 
7. PIESAISTIET UZMANĪBU 
Ļoti svarīgi, lai Jūsu stends būtu labi apmeklēts. Labi apmeklēti stendi izraisa papildus uzmanību un piesaista vēl vairāk auditorijas. Viens no labiem veidiem, kā nodrošināt stenda apmeklējumu ir ielūgumu izsūtīšana pirms izstādes papildinot to ar aptauju. Plānojiet interesantas akcijas izstādes laikā. 

8. NEPIEĻAUJIET PERSONĀLA "IZSMELŠANOS"
Personāls stendā ir Jūsu uzņēmuma seja. Svarīgi, lai darbinieki vienmēr būtu aktīvi, mundri un dzīvespriecīgi. Tomēr, ja kaut reizi esat piedalījušies izstādē tad zinat, ka saraustītais izstādes ritms, daudzie kontakti un lielā informācijas apmaiņa ļoti nogurdina. Daži ieteikumi, lai nepieļautu pārlieku lielu noguršanu izstādē: 
1) atpūta pēc katrām 3 stundām 
2) dzerat daudz ūdens 
3) labs miegs pirms izstādes 
4) papildus darbinieki aktīvākajās stundās 
5) izveidojiet stendā nelielu atpūtas zonu no stāv krēsliem 
6) atbilstošs apģērbs un apavi- (piem. nekādā gadījumā nepiedalāties izstādē jaunās kurpēs). Apģērbam jābūt ērtam un lietišķam ( iespējami arī sevišķi izņēmumi, ja to atļauj Jūsu uzņēmuma imidžs) 

9. IZVAIRATIES NO PĀRDOŠANAS KĻŪDĀM 
Mēģiniet visus apmeklētājus ieaicināt Jūsu stendā, izvairieties no tā sauktās ''eju pārdošanas''. Speciālisti iesaka arī izstrādāt nelielu standarta prezentāciju dotajai izstādei, BET nekādā gadījumā neiestudējiet tekstu. Iestudējiet prezentācijas secību un saturu. Teksta iestudēšana padara Jūsu darbinieku par robotu pārdevēju- neefektīvu un neinteresantu jebkuram apmeklētājam. 

10. ESAT VEIKSMĪGI!
Aktīvi un sistemātiski darbojoties, zinot konkrētus mērķus ar lielisku pārdošanas komandu izstādē jūs nevarat būt neveiksmīgs. Vēlam veiksmi. Dažkārt Jūs būsiet pārsteigts par negaidītajām iespējām ko spēj piedāvāt dalība izstādē.