Kā informēt par dalību izstādē?
Pieteikums dalībai izstādē nodots. Budžets sastādīts, arī procesu atbildīgās personas noteiktas. Rit darbs pie stenda skices un reklāmas materiālu sagatavošanas. Šķiet, viss notiek! Taču ir viens BET, kā pastāstīt potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem par dalību izstādē tā, lai tos atvilinātu uz stendu?
Pats par sevi ir saprotama informācijas ievietošana izstādes ceļvedī, kas tiek piedāvāta visiem izstāžu dalībniekiem, bet kā sevi izcelt uz lielo dalībnieku skaita paliek pašu ziņā. Lūk, piedāvājam dažas idejas, kā ieinteresēt un likt atnākt ciemos uz jūsu stendu.
Kad esat izveidojuši lielisku stendu, neaizmirstiet par to informēt klientus un sadarbības partnerus!
Izvietojiet baneri savā mājas lapā. Mēnesi pirms izstādes mājas lapā, redzamā vietā, izvietojiet baneri ar informāciju par izstādes norises laiku, vietu un jūsu stenda numuru. Tā par jūsu dalību izstādē uzzinās ne tikai tuvākie sadarbības partneri, bet arī tā auditorijas daļa, kura vēl nekad nav bijusi jūsu klients un iespējams, tas viņus ieinteresēs un liks jūs apciemot izstādē, lai iepazītu tuvāk.
Aktīvi informējiet sociālo tīklu profilos. Esiet aktīvi sociālajos tīklos, tvītojiet un rakstiet ziņas par to kā sokas ar gatavošanos izstādei. Aiciniet apmeklēt, kā arī izvērsiet kādu konkursu sociālo tīklu lietotājiem ar iespēju tikt pie balvām vai ielūgumiem uz izstādi. Mūsdienu informācijas laikmetā ļoti labi strādā vizualizācijas – foto un video materiāli. Izstādes laikā fotografējiet stendu un tā apmeklētājus, filmējiet un ievietojiet sociālo tīklu kontos, lai informētu jūsu sekotājus.
Izmantojiet plānotās reklāmas kampaņas izstādes reklamēšanai. To, kapiedalīsieties izstādē iekļaujiet savās reklāmās neilgi pirms dalības izstādē. Piemēram, ievietojot reklāmrakstu kādā izdevumā vai interneta medijā, par savu jauno produktu, neaizmirstiet piebilst, ka tuvāk ar to būs iespējams iepazīties izstādes laikā.Vai, ka uzrādot kuponu, kas pievienots reklāmai izstādes laikā, kādai konkrētai precei vai pakalpojumam tiks piemērota atlaide.
34% patērētāji pirms izstādes uzskata, ka par labu kādas preces vai pakalpojuma iegādei nostrādā izstāde, pēc izstādes šai frāzei piekrīt 63%.
Izsūtiet ielūgumus. Nosūtiet ielūgumus ar aicinājumu apmeklēt jūs izstādē bijušajiem un esošajiem sadarbības partneriem un klientiem, kā arī nozares profesionāļiem un ekspertiem. Uzaicinājumā izstāstiet tiem, kāpēc ir vērts apmeklēt jūsu stendu, ko jaunu un interesantu būs iespējams uzzināt.
32% apmeklētāju, aptaujāti pirms izstādes, uzskata, ka izstāde ir pats labākais veids, kā sazināties un salīdzināt vienas nozares uzņēmumus, pēc izstādes šim apgalvojumam piekrīt 74% apmeklētāju.
Lai dalība izstādē nes jaunus klientus un sadarbības partnerus!