Dinamisks un atvērts stends – nedalītas apmeklētāju uzmanības garants

Vairs tikai retajam ir jāskaidro, ka dalība izstādē sniedz iespēju visātrāk satikt un iepazīt jaunus klientus un sadarbības partnerus, ka izstāde ir iespēja iepazīt konkurentu piedāvājumu un to salīdzināt ar savējo, ka izstāde ir vieta, kur uzzināt esošo klientu viedokļus un noslēgt jaunus sadarbības līgumus. Tad kāpēc vēl aizvien ir uzņēmumi, kuri baidās ieguldīt finansu līdzekļus, darbu un laiku, lai piedalītos izstādē!?

Jāizvēlas atvērta tipa stends

Tas nebūt nenozīmē, ka jānoīrē trīspusēja atvēruma, milzīgs stenda laukums un jāsteidz to apbūvēt ar sarežģītām konstrukcijām. Šoreiz, sakot atvērta tipa stends, tiek domāts - stends, kas rada atvērtības sajūtu. Tik pat labi tas var būt desmit kvadrātmetru liels, bet iekārtots tā, ka izstādes apmeklētājam ir vēlme pienākt un iepazīties ar piedāvājumu. Svarīgs aspekts, kuru jāņem vērā – stenda zonējums, proti, rūpīgi jāpārdomā stenda funkcionalitāte, nosacīti tas jāsadala zonās, lai veiksmīgi organizētu cilvēka plūsmu un aktivitātes tajā.

Stendu ieteicams dalīt trīs zonās:

1.Informācijas apmaiņas zona - vieta, kur stenda darbinieks un apmeklētājs apmainās ar pirmo informāciju. Atvērtā tipa stendos to mēdz ierīkot dziļāk stendā, tādējādi it kā aicinot apmeklētāju ienākt un iepazīties ar piedāvājumu tuvāk. Ja stends ir neliels, šāda pārrunu zona var būt stenda priekšpusē, tādējādi ietaupot stenda laukumu, informācijas apmaiņu nodrošinot ejā starp stendiem.

2.Reprezentatīvā zona – stenda daļa, kurā izvietota informācija par pakalpojumiem vai produktiem – paraugi, vizuālā informācija, reklāmas materiāli. Tie var tikt izvietoti gan stenda iekšpusē, gan ārpusē, pie griestiem, sienām, vai kur citur, ņemot vērā kopējo stenda vizuālo koncepciju.

3.Noteikti nevajadzētu aizmirst arī par saimniecības zonas iekārtošanu. Tā nepieciešama, lai apmeklētāju acīm paslēptu lietas, kas vajadzīgas stenda darbībai. Piemēram, kastes ar informatīvajiem materiāliem, drēbju pakaramo, tīrīšanas līdzekļus, traukus un tml.

Stendam jābūt dzīvam

Konkurence izstādes laikā ir augsta, tāpēc, lai būtu pamanāmam uz citu dalībnieku fona lieti noder lielformāta grafikas, banera vai sienas tipa stendi. Jo lielāki fona attēli, jo lielāku uzmanību tie piesaista. Galvenais lielformātu reklāmas materiālu mērķis ir, apvienojot izteiksmīgu grafiku ar kodolīgu tekstu, piesaistot apmeklētāju uzmanību sniegt tiem galveno informāciju par uzņēmumu un tā piedāvāto. Šeit svarīgi atcerēties – pēc iespējas mazāk teksta, vairāk izteiksmīgu, uzrunājošu attēlu. Lai lielformāta fonu varētu izmantot arī pēc izstādes, tā samazinot finansiālos ieguldījumus, iesakām izvēlēties kādu no saliekamajiem stendiem, piemēram, pop – up tipa vai rāmju tipa stendu. Nomainot tikai vizuālo materiālu tā konstrukcija var tikt izmantota neskaitāmas reizes, kā fona siena dažādos pasākumos – prezentācijās, preses konferencēs, sapulcēs u.tml.

Tāpat, lai piesaistītu izstādes apmeklētāju uzmanību tieši jūsu stendam, tā ārpusē var tikt uzstādīts displejs, kurā interesanti pasniegts uzņēmuma piedāvātais pakalpojums vai prece. Vizuālie displeji vienmēr pievērš uzmanību, ja video materiāls tajos ir efektīvs, ar labu dizainu un humora devu. Tāpat, lai radītu kustību stendā var tikt rīkotas piecminūšu sarunas par uzņēmuma piedāvājumu saistītām tēmām. Proti, stenda ārpusē ir atrodams saraksts, ar pulksteņa laikiem, cikos stendā par kādu tēmu notiks saruna. Tā interesants, kas jau vienreiz bijis jūsu stendā pēc kāda laika atgriezīsies, lai dzirdētu speciālista stāstīto par sev interesējošu. Dažu minūšu, saturīga saruna nebūs pārāk nogurdinoša, savukārt efektīva gan, lai apmeklētājs jūs izceltu uz pārējo izstādes dalībnieku fona.

Der atcerēties!

Izstāde nav tikai lielo uzņēmumu un korporāciju priekšrocība. Ne vienmēr ir jāiegulda milzīgi finansu līdzekļi stenda laukuma īrē un tā izgatavošanā, jo izdomas bagātības trūkumu nespēj kompensēt liels stenda laukums un grandioza konstrukcija. Vēlam veiksmi uzņēmuma prezentēšanā un jaunu mērķu sasniegšanā!