Dinamiski un pamanāmi reklāmas stendi
Ir dots tikai mirklis, lai prezentācijā, izstādē vai reklāmas kampaņā piesaistītu potenciālā klienta uzmanību, ja tas tiks nokavēts, uzskatiet, ka arī klients ir zaudēts. Tāpēc svarīgi šo mirkli nepalaist garām, bet izmantot lietderīgi, piesaistot uzmanību ar oriģinālu stenda noformēju, formātu un citiem papildus efektiem.
Kas jāņem vērā, lai stends būtu pamanāms?
Stilīgi, oriģināli un uzmanību piesaistoši reklāmas stendi palīdzēs pievērst uzmanību šajā konkurences laikmetā. Taču vienalga vai jūsu stends tiks izvietots tirdzniecības vietā, izstādē vai birojā, lai tas būtu pamanāms, pirms tā izgatavošanas jāpārliecinās vai tiek nodrošināti daži svarīgi aspekti, kuri noteikti jāiekļauj stenda dizainā un noformējumā.
Jāpārliecinās:
* vai stenda dizains un krāsas ir pievilcīgas un acīm tīkams, kā tās kontrastē uz pārējo priekšmetu fona telpā;
* vai ir panākts krāsas un gaismas efekts;
* vai ir izvēlēta un precīzi atspoguļota galvenā informācija par preci vai pakalpojumu, vai tā ir asprātīga, ar veselīgu humora devu;
* vai dizainā un konstrukcijā ir iekļauts, kas oriģināls, neredzēts, kas pievērš uzmanību;
Izvēloties krāsas stenda dizainam ir jāņem vērā uzņēmuma pamatkrāsas, telpas interjera krāsas, kurā atradīsies stends, kā arī rezultāts, kuru vēlams panākt ar reklāmas palīdzību. Tāpēc nedrīkst aizmirst par krāsu psiholoģisko efektu. Krāsas iedala aktīvajās un pasīvajās. Ja konkrētās reklāmas mērķis ir pārdot pēc iespējas vairāk kādu preci, jāizvēlas kāda no aktīvajām krāsām, piemēram, oranža vai sarkana, jo šo krāsu ietekmē pieplūst enerģija, rodas vēlme rīkoties. Savukārt, ja reklāmas mērķis ir informatīvs, lai radītu vēlmi šo informāciju izlasīt, jāizvēlas kāda no pasīvajām krāsām, piemēram, zaļa vai zila.
Tāpat svarīgs aspekts ir apgaismojums. Gaismas efekti var kalpot kā papildus uzmanības pievērsēji. Tās var būt papildus izvietotas apgaismas lampas uz stenda vai jau stendā iestrādātas lampiņas, kuras to izgaismo, tā pievēršot potenciālo klientu uzmanību reklāmai, kas attēlota uz stenda.
Tik pat svarīgi, kā izvēlēties pareizās krāsas un apgaismojumu ir izvēlēties pareizos vārdus, lai uzrunātu klientus. Tāpēc noteikti jāpadomā par asprātīgu, ar humoru apveltītu, ne garu, tekstu. Piemēram, kāda auto kompānija, reklamējot savu jaunāko markas modeli, savā auto salonā izvēlējās uzstādīt reklāmas stendu (ar plakni 920 x 1900 m), uz kura izvietotajā vizuālajā materiālā attēlots atpūtas krēsls, zem kura uzraksts: „ Lūdzu! Apsēdies! Tev tas būs vajadzīgs, kad ieraudzīsi mūsu cenu piedāvājumu!”. Vienkārši, bet intriģējoši!
Visbeidzot, lai stends un reklamētā prece vai pakalpojums paliktu atmiņā, stendā jāiekļauj, kas oriģināls, uzmanību piesaistošs un noturošs. Piemēram, kāda parfimērijas izplatīšanas kompānija, reklamējot jaunākās smaržas veikalos, izvēlējās lielformāta stendu ar skaistas sievietes fotogrāfiju un apgaismotus plauktiņus uz kuriem izvietotas jaunās smaržas.
Tāpat stends var tikt veidots ar displeju tā konstrukcijā. Piemēram, kāda saldumu ražotāj kompānija, lai reklamētu jaunās šokolādes, veikalos izvietoja stendus ar displeju, kurā katrs interesents varēja aizpildīt testu un uzzināt, kura no šokolādēm viņam ir piemērotākā. Oriģināli un atmiņā paliekoši!
Ja vēlies iepazīstināt ar uzņēmuma jaunumu vai iepriecināt ar izdevīgu akciju, piedāvājam izgatavot un aprīkot dažāda veida reklāmas stendus, pielāgotus tieši Jūsu individuālajām vajadzībām, lai stenda elegantais un no citiem atšķirīgais izskats piesaistītu uzmanību un interesi par Jūsu uzņēmumu un tā piedāvāto.