Degustācija produkcijas tirdzniecības vietā

Uzņēmums savas preces vērtību un popularitāti var veicināt dažādos veidos – uzlabojot tās īpašības, samazinot cenu, rīkojot loterijas vai akcijas, sniedzot bezmaksas informāciju par preci un tās īpašībām, bet viena no veiksmi nesošākajām un popularitāti veicinošākajām aktivitātēm ir produkcijas degustāciju un prezentāciju kampaņas. To laikā katram interesentam tiek izskaidrotas produkta īpašības, tiek dota iespēja to nogaršot vai pamēģināt, tiek jautāts pircēja viedoklis, kas tam liek justies nozīmīgam, tādējādi nostiprinot ciešāku saikni ar potenciālo preces patērētāju.

Degustācija un prezentācija tirdzniecības vietā ir efektīvs reklamēšanās veids, jo, pirmkārt, atdeve ir lielāka nekā iztērētie finansu līdzekļi degustācijas rīkošanai, otrkārt, tas ir precīzs reklamēšanās veids, jo aizsniedz konkrētu potenciālo pircēju, treškārt, ērts reklāmas veids no plānošanas viedokļa, jo tas sniedz tūlītēju iespēju vērsties pie pircēja saņemot konkrētu atbildi un rīcību, kā arī ceturtkārt, izmērāms reklāmas veids, jo tiešā mārketinga efektivitāti un atbildes reakciju var izmērīt.

Prezentācija lielveikalos norisinās teju katru dienu un pat vairākas vienā dienā, dažādos lielveikalos, kas prasa smagu darbu no prezentāciju vadītāju puses. Kā atvieglot un padarīt ērtāku degustāciju vadītāju darbu saspringtajā kampaņu grafikā?

„Rīgas Miesnieks” – gaļas pārstrādes uzņēmums, kura ikdienas mārketinga aktivitātēs vienu no svarīgākajām lomām spēlē degustāciju akcijas, lai padarītu šo procesu ērtāku un ātrāku, izvēlas saliekamas degustāciju letesElfra ACTIVE. Pateicoties alumīnija karkasam tās ir vieglas, ērti transportējamas tām paredzētā transportsomā, kā arī izturīgas. Elfra ACTIVE letes paneļi ir ātri un viegli nomaināmi, līdz ar to nodrošinot letes vairāk kārtēju lietošanu un pielāgojamību dažādām reklāmas aktivitātēm. Letes ir viegli kopjamas, tīrāmas ar ikdienā lietojamiem tīrīšanas līdzekļiem, kas ir ļoti būtiski pārtikas produktu degustāciju organizētājiem. Tās ir transportējams vieglajā automašīnā un saliekamas 3 minūšu laikā, kas atvieglo degustāciju vadītāju darbu saspringtajā degustāciju un prezentāciju akciju laikā, nodrošinot iespēju būt mobiliem, dodoties no vienas degustāciju vietas uz citu.

Savukārt, cits uzņēmums, SIA „Staburadzes konditoreja” jaunas produkcijas degustācijai izvēlas ne tikai leti, bet arī, lai pievērstu papildus uzmanību - banera veida stendu, kurš kalpo kā jaunās produkcijas vizuālais materiāls. Vēl var izvēlēties arī bukleta turētājus, kuros ievieto aktuālāko informāciju par piedāvāto produkciju, vai flajerus, ja norisinās kāda loterija vai akcija. Lai potenciālie klienti tos varētu paņemt līdzi un nesteidzīgi iepazīties ar jaunumiem.

Tāpat, gan letes, gan banera stendi un bukletu turētāji, starp degustācijām var tikt izmantoti arī izstādēs, kas ir ērti un finansiāli izdevīgi. Tā, piemēram, saldumu ražošanas uzņēmums SIA „Poļa nams” savas produkcijas reklamēšanai izstādē izvēlas degustāciju letes, kas neprasa lielus finansiālos ieguldījumus izstādes stenda izveidē, montāžā un demontāžā, stends neaizņem daudz vietas, līdz ar to nav jāiegulda papildus finansu līdzekļi laukuma īrei, turklāt ņemot vērā uzņēmuma specifiku, pārtikas produktu ražošana, šāda izvēlē ir lielisks risinājums degustācijas apvienošanai ar dalību izstādē.