Banera stends kā reklāmas instruments

Ja jums ir veikals, restorāns, viesnīca, tūrisma aģentūra, SPA salons, vai jebkāda cita vieta, kur ik dienas iegriežas apmeklētāji, viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt to uzmanību uzņēmumu piedāvātajai produkcijai, pakalpojumiem vai jaunumiem, ir stends "pārdevējs" jeb  banera stends, izvietots cilvēku pulcēšanās vietā.

Salīdzinājumā ar citiem reklāmas un mārketinga rīkiem, banera stenda priekšrocības ir ne tikai:

·  Vairākkārtēja lietojamība;

·  Salīdzinājumā ar bukletiem un brošūrām, tas nekad „neizbeidzas” un to apskata vairāk cilvēku;

·  Ērti pārvietojams, novietojams citā vietā;

·  Aizņem maz vietas;

·  Kompakts glabāšanā,

bet arī, iespēja ietaupīt uz papildus pārdevēju algošanu un apmācībām.

Auditorija, stenda vēstījums un vizuālais noformējums

Lai izvēlētos precīzu vietu banera stenda novietošanai ir jānovērtē auditorija un tās paradumi.

Piemēram, lai saviem patstāvīgajiem apmeklētājiem un arī tiem, kas ienākuši SPA salonā pirmo reizi, pavēstītu par jaunu procedūru, salona priekštelpā tika izvietots banera stends ar intriģējoši noformētu reklāmas materiālu un tekstu „vairāk jautā administratorei..”. Uz recepcijas letes tika izvietoti bukleti, kuros sīkāk aprakstīts piedāvājums un cena. Vieta banera novietošanai tika izvēlēta, jo tā ir salona centrālā telpa, kurā ienāk un uzturas visi apmeklētāji, vizuāli pievilcīgais noformējums un intriģējošais teksts cilvēkos raisa ziņkāri, vēlmi uzzināt ko vairāk par piedāvājumu.

Savukārt veikalā, lai pavēstītu par jaunu veļas mazgāšanas līdzekli, banera stends tika novietots saimniecības preču nodalījumā, ejā pie veļas mazgājamajiem līdzekļiem. Stenda izvietošanas vieta un laiks ir atkarīgs no daudziem faktoriem:

· Uzņēmuma nozares;

· Konkrētās preces vai pakalpojuma izcelšanas nepieciešamības;

· Cik lielai auditorijai un kurai konkrētā prece/ pakalpojums nepieciešams;

· Vai tiek reklamēts jaunums, akcija, vai izcelta jau zināma prece/ pakalpojums;

Stenda vēstījumam ir jābūt kodolīgam un spilgtam. Tādam, lai raisītu vēlmi uzzināt ko vairāk. Nekādā gadījumā uz banera stenda nevajag „izplūst” garos aprakstos par jauno preci vai pakalpojumu. Stendam ir jākalpo kā „āķim” jaunu klientu piesaistē.

Stilīgs un asprātīgs banera stenda noformējums palīdzēs kļūt pamanāmiem uz konkurentu fona un izcelt jūsu piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Pievilcīgi noformēts banera stends būs lielisks mārketinga un reklāmas instruments, vēstījuma nodošanai. Tas piešķirs jaunu vērtību jūsu piedāvātajam un veicinās interesi par to.